CRMGamified ogłosił właśnie wypuszczenie trzeciego już silnika motywacyjnego na platformę Microsoft Dynamics CRM.
CRMGamified należy do partnera Microsoftu, i po raz kolejny już wspiera rozwój platformy grywalizacyjnej giganta. Jego główną zaletą jest łatwość implementacji. Oczywiście, to tylko w warstwie technicznej. Tak naprawdę jego siła leży we wspieraniu tych zachowań pracowników, które przyczyniają się do znacznego zwiększenia sprzedaży. Zgrywalizowany system CRM pozwala na bieżąco śledzić osiągane cele biznesowe i jakość obsługi klientów. A dzięki rankingom, punktom i wymyślnym misjom przygotowanym dla pracowników, znacznie podnosi ich motywację i nakręca wewnętrzną rywalizację o jak najwyższe wyniki. informacja zwrotna podawana użytkownikowi w czasie rzeczywistym znacznie wpływa na jego dobre samopoczucie i, co nie bez znaczenia, zdejmuje część obowiązków z przepracowanych managerów zespołów, pozwalając im skupić się na innych kwestiach. System wspiera też zachowania społecznościowe, ponieważ nie samą rywalizacją sukces stoi
Co ciekawe, zgrywalizowany CRM pomaga też posunąć do przodu różne kwestie – najzwyczajniej na świecie motywuje pracowników do większej innowacyjności i sprawniejszego rozwiązywania problemów (nie tylko tych bezpośrednio dotyczących klientów i sprzedaży jako takiej).
Nowy Motivation Engine ma mieć bardziej przyjazny użytkownikowi interfejs i uproszczony panel administracyjny. Co więcej, ma być też bardziej angażujący użytkownika.
Grywalizowane CRM-y stają się coraz popularniejsze. Okazuje się, że gamifikacja jest doskonałym rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju call centres, które często borykają się nie tylko z dużą rotacją pracowników, ale także z ich słabą motywacją.