HomeAktualnościGrywalizcja w CRM-ach

Grywalizcja w CRM-ach

CRMGamified ogłosił właśnie wypuszczenie trzeciego już silnika motywacyjnego na platformę Microsoft Dynamics CRM.

CRMGamified należy do partnera Microsoftu, i po raz kolejny już wspiera rozwój platformy grywalizacyjnej giganta. Jego główną zaletą jest łatwość implementacji. Oczywiście, to tylko w  warstwie technicznej. Tak naprawdę jego siła leży we wspieraniu tych zachowań pracowników, które przyczyniają się do znacznego zwiększenia sprzedaży. Zgrywalizowany system CRM pozwala na bieżąco śledzić osiągane cele biznesowe i jakość obsługi klientów. A dzięki rankingom, punktom i wymyślnym misjom przygotowanym dla pracowników, znacznie podnosi ich motywację i nakręca wewnętrzną rywalizację o jak najwyższe wyniki. informacja zwrotna podawana użytkownikowi w czasie rzeczywistym znacznie wpływa na jego dobre samopoczucie i, co nie bez znaczenia, zdejmuje część obowiązków z przepracowanych managerów zespołów, pozwalając im skupić się na innych kwestiach. System wspiera też zachowania społecznościowe, ponieważ nie samą rywalizacją sukces stoi :)

gamifikaowane relacje z klientami

Co ciekawe, zgrywalizowany CRM pomaga też posunąć do przodu różne kwestie – najzwyczajniej na świecie motywuje pracowników do większej innowacyjności i sprawniejszego rozwiązywania problemów (nie tylko tych bezpośrednio dotyczących klientów i sprzedaży jako takiej).

Nowy Motivation Engine ma mieć bardziej przyjazny użytkownikowi interfejs i uproszczony panel administracyjny. Co więcej, ma być też bardziej angażujący użytkownika.

Grywalizowane CRM-y stają się coraz popularniejsze. Okazuje się, że gamifikacja jest doskonałym rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju call centres, które często borykają się nie tylko z dużą rotacją pracowników, ale także z ich słabą motywacją.

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO


Bez-nazwy-1
Początek strony