HomeAktualności

Duża popularność gamifikacji

Gamifikacja w przeróżnych odmianach zyskuje coraz większą popularność. Pomaga między innymi uczyć się najróżniejszych rzeczy, rekrutować pracowników o określonych zdolnościach i zwiększać lojalność klientów.

Jak dużym powodzeniem cieszy się grywalizacja, która jeszcze niedawno była jedynie nowatorskim trendem, widać było na Kongresie DLC, który odbył się 24.10 na Stadionie Narodowym w Warszawie. Liczne wystąpienia prelegentów dotyczące Digital Learningu zahaczały o grywalizację. Przedstawiono wiele ciekawych pomysłów, o których z całą pewnością w najbliższym czasie zrobi się naprawdę głośno.

Uczestnicy Kongresu mogli zapoznać się między innymi z nowoczesnymi metodami zdalnego uczenia się, mogli także zobaczyć jedyny w swoim rodzaju interaktywny film akcji służący nauce języka angielskiego. Dużym powodzeniem cieszyła się także gra towarzysząca Kongresowi.

IV spotkanie Upowszechniające 14 Pażdziernika

14 Pażdziernika rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne,  pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

Gry już dawno przestały być jedynie cyfrową rozrywką!

Teraz, między innymi za przyczyną grywalizacji, wkraczają w coraz to nowe strefy naszego życia zmieniając je na lepsze. Biznes powiązany z rynkiem gier jest dziś ogromny i nie sposób go ignorować. 

Warto natomiast poznać bliżej, zapoznać się z panującymi na nim trendami i rysującymi się przed nim możliwościami. Szczególne miejsce wśród growej społeczności wypracowała sobie gamifikacja, która podbija coraz szersze kręgi biznesowe. Kolejne firmy odkrywają drzemiący w niej potencjał, łatwo dają się wciągać w kolejne projekty także pasjonaci tradycyjnych gier, dla których grywalizacja staje się przeniesieniem pasji na codzienne funkcjonowanie.

gamifikacja wśród gier

Dlatego warto wybrać się na konferencję Game Industry Trends w dniach 2- 3 października.

Game Industry Trends to konferencja, którą robimy już po raz czwarty – mówi Dariusz Sokołowski,co-founder NoNoobs.pl S.A. organizatora konferencji – W tym roku sporo o gamifikacji, dużo o seriuos games, generalnie sporo o wykorzystaniu gier w celach nie rozrywkowych. Rynek rośnie bardzo szybko, warto pokazać co jest nowego w różnych jego obszarach. Polecam każdej firmie prezentację Yu-kai Chou, jednego z najlepszych specjalistów od gamifikacji. Jej zasady są na tyle uniwersalne, że można jej używać w praktycznie każdym aspekcie biznesowym. A że dobre wdrożenie gamifikacji jest sprawą wymagającą ogromnej wiedzy trzeba korzystać z każdej możliwości spotkania z osobami mającymi za sobą skuteczne realizacje – dodaje Dariusz Sokołowski.

bilety i program konferencji tutaj: git2014.pl

Ponad 20 inspirujących lekcji dla menadżerów podczas Digital Learning Congress 2014

Chociaż coraz więcej polskich firm decyduje się na wdrażanie rozwiązań digital learningowych, w naszym kraju wciąż dominują mało interaktywne sposoby motywowania pracowników. O tym jak rozwijać i angażować w zadania swój zespół wykorzystując m.in. grywalizację, już 24 października w Warszawie podczas III edycji Digital Learning Congress.

Włączanie szkoleniowych platform grywalizacyjnych czy aplikacji Web 2.0 w rozwój i angażowanie kadr w miejscu pracy to powszechnie stosowane praktyki w krajach Europy Zachodniej i USA. Materiały wideo czy narzędzia społecznościowe umożliwiają bowiem zaangażowanie nieograniczonej ilości pracowników, naukę w dowolnym miejscu i czasie, a także bieżące monitorowanie ich wyników. Ponadto, z innowacyjnym podejściem do rozwoju zespołu łatwiej zostawić w tyle konkurencję.
DLC grywalizacja24.pl patronat

Tegoroczna edycja Digital Learning Congress skupia się na tematach związanych z:

  • wykorzystaniem systemów grywalizacyjnych i social learning w angażowaniu kadr
  • sposobom przekazywana wiedzy i zarządzania nią poprzez narzędzia WEB 2.0
  • budowaniem środowiska uczenia się w organizacji
  • zastosowaniem urządzeń mobilnych oraz multimediów do przekazywania i zarządzania cyfrową wiedzą w firmie

Digital Learning Congress odbędzie się 24 października na Stadionie Narodowym w Warszawie.

Prelegenci tegorocznego DLC to m.in Myles Runham (BBC Academy), Andrew Ng (Coursera, Standford University), Charles Sanders (Tech Smith), Rafał Zaorski (Escola), Marta Eichstaedt(Webcomm), Krzysztof Przybylski (Gamfi), Bartłomiej Polakowski (PZU) czy Piotr Drac (Way2).

W kongresie weźmie udział 600 przedstawicieli biznesu z kraju i z zagranicy.
Pełny program oraz rejestracja dostępna na stronie http://dlcongress.pl

III spotkanie Upowszechniające 23 Września

23 Września rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne,  pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

Strona 4 z 8

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO


Bez-nazwy-1
Początek strony