HomeAktualności

Team Building Platform już gotowe do pobrania!

Z radością informujemy o zakończeniu projektu Team Building Platform. Produkt finalny jest już gotowy do ściągnięcia pod poniższym linkiem. Wewnątrz spakowanego archiwum plików znajdziecie Państwo pliki instalacyjne i wszelkie potrzebne instrukcje do uruchomienia platformy na własnych serwerach. W razie pytań prosimy o kontakt!

Pobierz Team Building Platform

VIII oraz IX SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 26 oraz 28 MAJA

26 Oraz 28 Maja rozpoczynają się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 6/TBP/2015

Pragniemy ogłosić rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 6/TBP/2015 dotyczące przygotowania i stworzenia Testimoniali, Wywiadów, Filmów, Animacji i Infografik w ramach projektu „Pl Team Building Platform – Zwiększanie potencjału innowacyjnego firmy poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR”. Oferta, która spełniła wszystkie wymagane kryteria i otrzymała największą liczbe punktów została złożona przez Firmę AVEEX Sp. z o.o., zarejestrowaną w Warszawie Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa

Dziękujemy za wszystkie złożone oferty.

Rządowa cyfrowa szkoła się nie udała

Trudno wprowadzać do szkół grywalizację i nowoczesne technologie bez wcześniejszego zcyfryzowania placówek. Niestety, rządowy projekt nie przyniósł oczekiwanych skutków…

Z analizy pilotażu programu „Cyfrowa szkoła” wynika, że nie wpłynął on na umiejętności i osiągnięcia uczniów – pisze „Rzeczpospolita”.

Pilotaż „Cyfrowej szkoły” miał dać rządowi wskazówki, jak przygotować cyfryzację wszystkich szkół. W programie wzięło udział około 70 tys. uczniów pracujących w systemie 1:1, czyli jeden komputer na jednego ucznia.

Analitycy Instytutu Badań Edukacyjnych porównali wyniki sprawdzianu szóstoklasistów, którzy uczestniczyli w programie, z osiągnięciami pozostałych uczniów. Na egzaminie z roku 2013 wystąpiła jedna, drobna różnica między obiema grupami. Wśród objętych pilotażem mniej było uczniów, którzy wykazali się najgorszą umiejętnością rozumowania. Różnica jednak była minimalna, na granicy istotności statystycznej.

W 2014 r. w żadnym badanym zakresie wyniki obu grup uczniów już się od siebie nie różniły.

Nie należy się spodziewać, by wdrażane w przyszłości w Polsce programy 1:1, stanowiące kontynuację „Cyfrowej szkoły”, w znaczący sposób oddziaływały na wyniki egzaminów zewnętrznych – napisali eksperci IBE we wnioskach analizy.

Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych „Cyfrowa szkoła” składa się z 4 komponentów:

  • e-szkoła: wyposażenie (doposażenie) szkół podstawowych w sprzęt komputerowy (do wykorzystania w szkole);
  • e-uczeń: zakup urządzeń cyfrowych dla uczniów (do wykorzystania w szkole i w domu);
  • e-nauczyciel: przeszkolenie 40 „e-trenerów” i 1200 „e-moderatorów” i 19 tysięcy e-koordynatorów szkolnych w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK);
  • e-podręczniki: przygotowanie 18 nieodpłatnych e-podręczników i 2500 otwartych zasobów edukacyjnych, dostępnych na wolnej licencji Creative Commons, które będą dostępne na otwartym publicznym portalu edukacyjnym dla uczniów i nauczycieli.

Całkowity koszt programu e-szkoła i e-uczeń to 61 mln zł. W 2012 r. na jego realizację przewidziano w budżecie państwa 50 mln zł (w tym 44 mln zł na zakup pomocy dydaktycznych). Wkład własny samorządów oszacowano na co najmniej dodatkowe 11 mln zł. Na e-zasoby edukacyjne, w tym e-podręczniki w latach 2012-2015 zaplanowano do wydania 49 mln zł ze środków unijnych (Europejskiego Funduszu Społecznego). Na realizację zadań w obszarze e-nauczyciel przewidziane jest 20 mln zł środków unijnych (Europejski Fundusz Społeczny).

W trakcie inauguracji programu „Cyfrowa Szkoła” odbyły się pokazy kilku lekcji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Na jednej z nich uczniowie mogli usłyszeć prezydentową Anną Komorowską, która nagrała dla nich wirtualną lekcję edukacji obywatelskiej, oprowadzając uczniów po historycznych miejscach Belwederu.

– „To jest pierwszy na świecie tak kompleksowy program mający unowocześnić szkołę. Chcemy go kontynuować” – zapowiedziała w czerwcu 2013 roku ówczesna minister edukacji narodowej Krystyna Szumilas.

Zapytanie Ofertowe Nr.6

Zapytanie ofertowege dotyczące przygotowania i stworzenia Testimoniali, Wywiadów, Filmów, Animacji i Infografik w ramach projektu „Pl Team Building Platform – Zwiększanie potencjału innowacyjnego firmy poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR”

Link do zapytania.

Strona 1 z 8

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO


Bez-nazwy-1
Początek strony