HomeAktualności

VII spotkanie Upowszechniające 8 Stycznia

8 Stycznia rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

Grywalizcja w CRM-ach

CRMGamified ogłosił właśnie wypuszczenie trzeciego już silnika motywacyjnego na platformę Microsoft Dynamics CRM.

CRMGamified należy do partnera Microsoftu, i po raz kolejny już wspiera rozwój platformy grywalizacyjnej giganta. Jego główną zaletą jest łatwość implementacji. Oczywiście, to tylko w  warstwie technicznej. Tak naprawdę jego siła leży we wspieraniu tych zachowań pracowników, które przyczyniają się do znacznego zwiększenia sprzedaży. Zgrywalizowany system CRM pozwala na bieżąco śledzić osiągane cele biznesowe i jakość obsługi klientów. A dzięki rankingom, punktom i wymyślnym misjom przygotowanym dla pracowników, znacznie podnosi ich motywację i nakręca wewnętrzną rywalizację o jak najwyższe wyniki. informacja zwrotna podawana użytkownikowi w czasie rzeczywistym znacznie wpływa na jego dobre samopoczucie i, co nie bez znaczenia, zdejmuje część obowiązków z przepracowanych managerów zespołów, pozwalając im skupić się na innych kwestiach. System wspiera też zachowania społecznościowe, ponieważ nie samą rywalizacją sukces stoi :)

gamifikaowane relacje z klientami

Co ciekawe, zgrywalizowany CRM pomaga też posunąć do przodu różne kwestie – najzwyczajniej na świecie motywuje pracowników do większej innowacyjności i sprawniejszego rozwiązywania problemów (nie tylko tych bezpośrednio dotyczących klientów i sprzedaży jako takiej).

Nowy Motivation Engine ma mieć bardziej przyjazny użytkownikowi interfejs i uproszczony panel administracyjny. Co więcej, ma być też bardziej angażujący użytkownika.

Grywalizowane CRM-y stają się coraz popularniejsze. Okazuje się, że gamifikacja jest doskonałym rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju call centres, które często borykają się nie tylko z dużą rotacją pracowników, ale także z ich słabą motywacją.

Grywalizowany pan… w dodatku różowy!

Zmobilizowanie się do aktywności fizycznej zwykle przychodzi nam z trudem. Niechętnie spacerujemy czy wsiadamy na rowery. Producent wody mineralnej postanowił zachęcić mieszkańców jednego z francuskich miast do skorzystania z różowych rowerów stacjonarnych ustawionych na jednej z ulic.

Oczom zaskoczonych pedałujących, głównie pań, ukazał się uśmiechnięty różowy pan, który dał całkiem niezłe show! A przy okazji pewnie przynajmniej część zachęcił do częstszego wsiadania na rower. Taka grywalizacja nie tylko zmienia postępowanie uczestników, ale także wspaniale ożywia miasto. https://www.youtube.com/watch?v=bGJSEEx2pXc

 

VI spotkanie Upowszechniające 5 Grudnia

5 Grudnia rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne,  pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

V spotkanie Upowszechniające 17 Lispotada

17 Listopada rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne,  pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.

Szczegółowy program spotkania:

  • Rejestracja uczestników (listy obecności)
  • Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
  • Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
  • Czym jest grywalizacja?
  • Teoria gier
  • Kontekst grywalizacyjny
  • Growe podejście – myśleć jako projektant gier
  • Teoria frajdy
  • Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
  • Przerwa kawowa
  • Piramida elementów grywalizacyjnych
  • Grywalizacja jako struktura motywacyjna
  • Behawioryzm w grywalizacji
  • Struktura nagród – model SAPS
  • Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Metodyka projektowania grywalizacji
  • Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
  • Przedstawienie platformy (platforma testowa)
  • Odpowiedzi na pytania
  • Zakończenie spotkania

Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.

Strona 3 z 8

PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO


Bez-nazwy-1
Początek strony