VII spotkanie Upowszechniające 8 Stycznia
8 Stycznia rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.
Szczegółowy program spotkania:
- Rejestracja uczestników (listy obecności)
- Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
- Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
- Czym jest grywalizacja?
- Teoria gier
- Kontekst grywalizacyjny
- Growe podejście – myśleć jako projektant gier
- Teoria frajdy
- Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
- Przerwa kawowa
- Piramida elementów grywalizacyjnych
- Grywalizacja jako struktura motywacyjna
- Behawioryzm w grywalizacji
- Struktura nagród – model SAPS
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Metodyka projektowania grywalizacji
- Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
- Przedstawienie platformy (platforma testowa)
- Odpowiedzi na pytania
- Zakończenie spotkania
Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.
Grywalizcja w CRM-ach
CRMGamified ogłosił właśnie wypuszczenie trzeciego już silnika motywacyjnego na platformę Microsoft Dynamics CRM.
CRMGamified należy do partnera Microsoftu, i po raz kolejny już wspiera rozwój platformy grywalizacyjnej giganta. Jego główną zaletą jest łatwość implementacji. Oczywiście, to tylko w warstwie technicznej. Tak naprawdę jego siła leży we wspieraniu tych zachowań pracowników, które przyczyniają się do znacznego zwiększenia sprzedaży. Zgrywalizowany system CRM pozwala na bieżąco śledzić osiągane cele biznesowe i jakość obsługi klientów. A dzięki rankingom, punktom i wymyślnym misjom przygotowanym dla pracowników, znacznie podnosi ich motywację i nakręca wewnętrzną rywalizację o jak najwyższe wyniki. informacja zwrotna podawana użytkownikowi w czasie rzeczywistym znacznie wpływa na jego dobre samopoczucie i, co nie bez znaczenia, zdejmuje część obowiązków z przepracowanych managerów zespołów, pozwalając im skupić się na innych kwestiach. System wspiera też zachowania społecznościowe, ponieważ nie samą rywalizacją sukces stoi
Co ciekawe, zgrywalizowany CRM pomaga też posunąć do przodu różne kwestie – najzwyczajniej na świecie motywuje pracowników do większej innowacyjności i sprawniejszego rozwiązywania problemów (nie tylko tych bezpośrednio dotyczących klientów i sprzedaży jako takiej).
Nowy Motivation Engine ma mieć bardziej przyjazny użytkownikowi interfejs i uproszczony panel administracyjny. Co więcej, ma być też bardziej angażujący użytkownika.
Grywalizowane CRM-y stają się coraz popularniejsze. Okazuje się, że gamifikacja jest doskonałym rozwiązaniem dla wszelkiego rodzaju call centres, które często borykają się nie tylko z dużą rotacją pracowników, ale także z ich słabą motywacją.
Grywalizowany pan… w dodatku różowy!
Zmobilizowanie się do aktywności fizycznej zwykle przychodzi nam z trudem. Niechętnie spacerujemy czy wsiadamy na rowery. Producent wody mineralnej postanowił zachęcić mieszkańców jednego z francuskich miast do skorzystania z różowych rowerów stacjonarnych ustawionych na jednej z ulic.
Oczom zaskoczonych pedałujących, głównie pań, ukazał się uśmiechnięty różowy pan, który dał całkiem niezłe show! A przy okazji pewnie przynajmniej część zachęcił do częstszego wsiadania na rower. Taka grywalizacja nie tylko zmienia postępowanie uczestników, ale także wspaniale ożywia miasto. https://www.youtube.com/watch?v=bGJSEEx2pXc
VI spotkanie Upowszechniające 5 Grudnia
5 Grudnia rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.
Szczegółowy program spotkania:
- Rejestracja uczestników (listy obecności)
- Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
- Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
- Czym jest grywalizacja?
- Teoria gier
- Kontekst grywalizacyjny
- Growe podejście – myśleć jako projektant gier
- Teoria frajdy
- Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
- Przerwa kawowa
- Piramida elementów grywalizacyjnych
- Grywalizacja jako struktura motywacyjna
- Behawioryzm w grywalizacji
- Struktura nagród – model SAPS
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Metodyka projektowania grywalizacji
- Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
- Przedstawienie platformy (platforma testowa)
- Odpowiedzi na pytania
- Zakończenie spotkania
Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.
V spotkanie Upowszechniające 17 Lispotada
17 Listopada rozpoczyna się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.
Szczegółowy program spotkania:
- Rejestracja uczestników (listy obecności)
- Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
- Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
- Czym jest grywalizacja?
- Teoria gier
- Kontekst grywalizacyjny
- Growe podejście – myśleć jako projektant gier
- Teoria frajdy
- Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
- Przerwa kawowa
- Piramida elementów grywalizacyjnych
- Grywalizacja jako struktura motywacyjna
- Behawioryzm w grywalizacji
- Struktura nagród – model SAPS
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Metodyka projektowania grywalizacji
- Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
- Przedstawienie platformy (platforma testowa)
- Odpowiedzi na pytania
- Zakończenie spotkania
Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.