Team Building Platform już gotowe do pobrania!
Z radością informujemy o zakończeniu projektu Team Building Platform. Produkt finalny jest już gotowy do ściągnięcia pod poniższym linkiem. Wewnątrz spakowanego archiwum plików znajdziecie Państwo pliki instalacyjne i wszelkie potrzebne instrukcje do uruchomienia platformy na własnych serwerach. W razie pytań prosimy o kontakt!
VIII oraz IX SPOTKANIE UPOWSZECHNIAJĄCE 26 oraz 28 MAJA
26 Oraz 28 Maja rozpoczynają się kolejne spotkanie upowszechniające platformę grywalizacyjną "Team Building Platform Zwiększanie potencjału innowacyjnego poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR". Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych w szczególności przedstawicieli MSP, przedstawicieli instytucji rynku pracy, firmy rodzinne, pracodawców i przedstawicieli organizacji pozarządowych. Spotkania będą odbywały się na terenie uczelni.
Szczegółowy program spotkania:
- Rejestracja uczestników (listy obecności)
- Powitanie uczestników, rozpoczęcie spotkania
- Intro – Centrum Gier Symulacyjnych i Grywalizacji
- Czym jest grywalizacja?
- Teoria gier
- Kontekst grywalizacyjny
- Growe podejście – myśleć jako projektant gier
- Teoria frajdy
- Konstrukcja gier – elementy, mechanizmy, dynamiki
- Przerwa kawowa
- Piramida elementów grywalizacyjnych
- Grywalizacja jako struktura motywacyjna
- Behawioryzm w grywalizacji
- Struktura nagród – model SAPS
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Metodyka projektowania grywalizacji
- Platforma Team Building platform – Czym jest jakie są jej założenia
- Przedstawienie platformy (platforma testowa)
- Odpowiedzi na pytania
- Zakończenie spotkania
Uwaga: organizator zastrzega sobie, iż program spotkania informacyjnego może ulec zmianie.
ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO NR 6/TBP/2015
Pragniemy ogłosić rozstrzygnięcie zapytania ofertowego nr 6/TBP/2015 dotyczące przygotowania i stworzenia Testimoniali, Wywiadów, Filmów, Animacji i Infografik w ramach projektu „Pl Team Building Platform – Zwiększanie potencjału innowacyjnego firmy poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR”. Oferta, która spełniła wszystkie wymagane kryteria i otrzymała największą liczbe punktów została złożona przez Firmę AVEEX Sp. z o.o., zarejestrowaną w Warszawie Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa
Dziękujemy za wszystkie złożone oferty.
Rządowa cyfrowa szkoła się nie udała
Trudno wprowadzać do szkół grywalizację i nowoczesne technologie bez wcześniejszego zcyfryzowania placówek. Niestety, rządowy projekt nie przyniósł oczekiwanych skutków…
Z analizy pilotażu programu „Cyfrowa szkoła” wynika, że nie wpłynął on na umiejętności i osiągnięcia uczniów – pisze „Rzeczpospolita”.
Pilotaż „Cyfrowej szkoły” miał dać rządowi wskazówki, jak przygotować cyfryzację wszystkich szkół. W programie wzięło udział około 70 tys. uczniów pracujących w systemie 1:1, czyli jeden komputer na jednego ucznia.
Analitycy Instytutu Badań Edukacyjnych porównali wyniki sprawdzianu szóstoklasistów, którzy uczestniczyli w programie, z osiągnięciami pozostałych uczniów. Na egzaminie z roku 2013 wystąpiła jedna, drobna różnica między obiema grupami. Wśród objętych pilotażem mniej było uczniów, którzy wykazali się najgorszą umiejętnością rozumowania. Różnica jednak była minimalna, na granicy istotności statystycznej.
W 2014 r. w żadnym badanym zakresie wyniki obu grup uczniów już się od siebie nie różniły.
Nie należy się spodziewać, by wdrażane w przyszłości w Polsce programy 1:1, stanowiące kontynuację „Cyfrowej szkoły”, w znaczący sposób oddziaływały na wyniki egzaminów zewnętrznych – napisali eksperci IBE we wnioskach analizy.
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych „Cyfrowa szkoła” składa się z 4 komponentów:
- e-szkoła: wyposażenie (doposażenie) szkół podstawowych w sprzęt komputerowy (do wykorzystania w szkole);
- e-uczeń: zakup urządzeń cyfrowych dla uczniów (do wykorzystania w szkole i w domu);
- e-nauczyciel: przeszkolenie 40 „e-trenerów” i 1200 „e-moderatorów” i 19 tysięcy e-koordynatorów szkolnych w zakresie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK);
- e-podręczniki: przygotowanie 18 nieodpłatnych e-podręczników i 2500 otwartych zasobów edukacyjnych, dostępnych na wolnej licencji Creative Commons, które będą dostępne na otwartym publicznym portalu edukacyjnym dla uczniów i nauczycieli.
Całkowity koszt programu e-szkoła i e-uczeń to 61 mln zł. W 2012 r. na jego realizację przewidziano w budżecie państwa 50 mln zł (w tym 44 mln zł na zakup pomocy dydaktycznych). Wkład własny samorządów oszacowano na co najmniej dodatkowe 11 mln zł. Na e-zasoby edukacyjne, w tym e-podręczniki w latach 2012-2015 zaplanowano do wydania 49 mln zł ze środków unijnych (Europejskiego Funduszu Społecznego). Na realizację zadań w obszarze e-nauczyciel przewidziane jest 20 mln zł środków unijnych (Europejski Fundusz Społeczny).
W trakcie inauguracji programu „Cyfrowa Szkoła” odbyły się pokazy kilku lekcji z wykorzystaniem najnowszych technologii. Na jednej z nich uczniowie mogli usłyszeć prezydentową Anną Komorowską, która nagrała dla nich wirtualną lekcję edukacji obywatelskiej, oprowadzając uczniów po historycznych miejscach Belwederu.
– „To jest pierwszy na świecie tak kompleksowy program mający unowocześnić szkołę. Chcemy go kontynuować” – zapowiedziała w czerwcu 2013 roku ówczesna minister edukacji narodowej Krystyna Szumilas.
Zapytanie Ofertowe Nr.6
Zapytanie ofertowege dotyczące przygotowania i stworzenia Testimoniali, Wywiadów, Filmów, Animacji i Infografik w ramach projektu „Pl Team Building Platform – Zwiększanie potencjału innowacyjnego firmy poprzez wykorzystanie Grywalizacji-HR”